RETOURBELEID

Je hebt het recht om je bestelling geheel of gedeeltelijk binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, zonder opgaaf van reden, mits de fabrieksverpakking volledig verzegeld is (bepaalde uitzonderingen kunnen van toepassing zijn).

De retourtermijn gaat in op de dag waarop jij, of een door jou aangewezen persoon (niet de bezorger), het product ontvangt. Als je bestelling bestaat uit meerdere artikelen die op verschillende data verzonden worden, dan begint de retourtermijn 14 dagen na ontvangst van het laatste product.

Let op:

  • Je bent verantwoordelijk voor waardevermindering van de goederen als het meer is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen.
  • Eventuele gratis cadeaus bij de bestelling moeten ook worden geretourneerd. Als je deze niet retourneert, wordt hun verkoopwaarde in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

GARANTIE OP VAPORIZERS

Gedurende de eerste 30 dagen na aanschaf zal een eventuele productiefout van een vaporizer rechtstreeks door Royal Queen Seeds worden afgehandeld. In die periode hebben klanten het recht om te retourneren voor vervanging of restitutie, op voorwaarde dat het product:

  • ongebruikt en verzegeld is;
  • een bevestigde fabricagefout vertoont.

Alle artikelen dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd, inclusief alle inbegrepen accessoires.

Na de eerste 30 dagen dien je garantieclaims rechtstreeks in te dienen bij de fabrikant van de vaporizer. De meeste vaporizer merken bieden een beperkte fabrieksgarantie van gemiddeld 1 tot 8 jaar, afhankelijk van het specifieke merk en model.

Deze garantie heeft doorgaans enkel betrekking op productiefouten en is niet van toepassing op:

  • schade door onjuist gebruik
  • normale slijtage
  • accidentele beschadiging

Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie, kan worden gevraagd om:

  • het product te registreren op de website van de fabrikant;
  • het bewijs van aankoop te overleggen;
  • in te staan voor verzendkosten die gemoeid zijn met het garantieproces.

HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

Wil je een product retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of het onderstaande e-mailadres:

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
tel. +34 937 379 846 (bereikbaar tussen 8.00 en 16.00 uur)
BTW- identificatienummer: ESB-65812810
Kvk-nummer: B-65812810

UITZONDERINGEN

De volgende producten komen niet in aanmerking voor retournering:

  • Producten waarvan de oorspronkelijke verzegeling is verbroken of verwijderd.
  • Producten die buiten de retourtermijn zijn geretourneerd.
  • Vaporizers of pijpjes die na levering niet meer verzegeld zijn, vanwege gezondheids- en hygiënevoorschriften.
  • Vaporizers die incompleet worden geretourneerd onder garantie; alle originele onderdelen en verpakkingen moeten aanwezig zijn om de retourzending te accepteren.

ZO WERKT TERUGBETALING

Als je gebruikmaakt van je recht om te retourneren, storten we het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug.

Let op:

Als je retourneert zonder ons vooraf te informeren, worden verzendkosten niet terugbetaald.

Mogelijk vragen we om een trackingnummer van de retourzending als bewijs voordat we tot terugbetaling overgaan.

In het geval dat we een pakket niet kunnen leveren terwijl de betaling reeds voltooid is en meer dan 30 dagen zijn verstreken, vragen we je om een bevestiging, zodat we de terugbetaling kunnen uitvoeren. Als we binnen 60 dagen geen reactie ontvangen, beschouwen we de zaak daarmee als gesloten en keren we het bedrag niet uit totdat we een bevestiging krijgen om over te gaan tot terugbetaling.

Terugbetalingen geschieden via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt:

  • Bankoverschrijving – terugbetaling via bankoverschrijving
  • Creditcard – terugbetaling via dezelfde creditcard (of via bankoverschrijving)
  • Bitcoin – terugbetaling via bankoverschrijving