Customer Service - Contact us

FAQ | Frequently Asked Questions

Choose a category :

Online Bestellen

Zijn jullie producten legaal in mijn land??

We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in jouw land, gezien het grote aantal landen waar wij naar verzenden, is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om je lokale wetten en voorschriften te onderzoeken alvorens bij ons te bestellen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Browse en selecteer de items die je wenst te kopen
  • Voeg de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelmandje middels de knop "Toevoegen aan winkelmandje" en selecteer hoeveelheden waar nodig
  • Als je klaar bent, klik je op “Betalen”
  • Vervolgens volg je de instructies op de betalingspagina

Je dient een account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt dit doen voordat je je bestelling betaalt - volg de link "Registreer hier" bij de kassa.

Is er een minimum aankoop vereist?

Ja, een minimum aankoop van 15€ (incl. Btw) is verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.

Kan ik een bestaande bestelling wijzigen?

Vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verzonden, is het onwaarschijnlijk dat je je bestelling nog kunt wijzigen zodra jouw betaling is ontvangen. Wij verwerken de bestellingen zodra de betaling is geaccepteerd.

Als je contact wilt leggen met de klantenservice over een bestelling, doe het dan zo snel mogelijk om problemen te vermijden. Wij zullen ons best doen om jouw verzoek tegemoet te komen, maar het wordt niet gegarandeerd.

Kan ik een vorige bestelling dupliceren?

Jazeker! Ga naar de Bestelgeschiedenis in je account en je kunt elke vorige bestelling die je bij ons hebt geplaatst, herhalen. Druk op de knop “Opnieuw bestellen” naast de juiste bestelling en je wordt rechtstreeks naar de betalingspagina geleid. Hier kun je nog andere producten toevoegen aan de bestelling of direct naar de kassa gaan.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Bestelling in voorbereiding: leg contact via het onderstaande contactformulier. Zorg er daarbij voor dat je bent ingelogd en dat je het bestelnummer vermeldt dat je wenst te annuleren
  • Verzonden bestelling: het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat het is verzonden; je zult het moeten retourneren en een terugbetaling aanvragen. Zie de onderstaande link voor meer informatie

Zie Retourzending info

Prijzen en Betalen

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden in de Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Sofortbanking / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Contant in envelop
  • Bitcoin

Instructies voor het uitvoeren van je betaling worden verstrekt na het kiezen van de gewenste betaalmethode bij het betalingsproces. Gelieve deze aanwijzingen zorgvuldig te volgen.

Hoe je met een creditcard betaalt

Je kunt je bestelling betalen met een creditcard. Voer daarbij het pasnummer in, de vervaldatum van je pas en de 3-cijferige beveiligingscode, zoals vermeld op de achterkant van je pas. Creditcardbetalingen worden binnen maximaal 24 uur verwerkt. Zodra de betaling is afgerond, verwerken we je bestelling.

Het bedrag op je credit card zal zijn van: Snorkel Spain SL

 Houd er rekening mee dat we geen prepaid creditcards kunnen verwerken.

Hoe je middels een bankoverschrijving betaalt

Als je tevreden bent met je productkeuze, ga dan naar de kassa en kies "Bankoverschrijving" om je bestelling te bevestigen. Nadat je je bestelling hebt bevestigd, worden de RQS-bankgegevens op het scherm weergegeven.

Zorg ervoor dat je je bestelnummer als betaalreferentie invult, anders kunnen we de betaling niet koppelen aan je aankoop. Bankoverschrijvingen hebben normaal gesproken tussen de drie en zeven werkdagen nodig om te worden verwerkt.

Hoe je betaalt met contact geld in een envelop

Het lijkt misschien logisch, maar als je voor je bestelling wilt betalen met contant geld, raden we je aan om voorzichtig te zijn. Zorg ervoor dat je een vensterloze envelop gebruikt en dat deze geen munten bevat. We adviseren ook om het geld tussen twee stukjes karton te plaatsen. Als je te veel hebt betaald, wordt dit altijd gecompenseerd door credits of aanvullende producten.

We accepteren EU-Euro's, Amerikaanse Dollars en Britse Ponden bij het betalen voor je bestelling in contanten. Het adres waar je de envelop naartoe moet sturen, wordt getoond zodra je je bestelling hebt bevestigd.

Gelieve een stukje papier toe te voegen met je naam en je bestelnummer zodat we je betaling kunnen koppelen aan je bestelling. We sturen je een bericht om je te laten weten dat je betaling succesvol is ontvangen en verwerkt.

Houd er rekening mee dat deze betaalmethode volledig op eigen risico is.

Hoe je met Bitcoin betaalt

We accepteren ook Bitcoin als betaalmethode. Volg de instructies in de onderstaande link om deze optie te gebruiken.

Bitcoin betaling

Kan ik met Paypal betalen?

Op dit moment accepteren we geen betalingen via je Paypal account. PayPal's beleid ten aanzien van de producten die we verkopen, verhindert dat ze hun betalingsmethode in onze webshop aanbieden.

We zijn er echter van overtuigd dat we over een betalingsoptie beschikken die bij je past. Je kunt betalen met je creditcard, middels een bankoverschrijving, contant geld in een envelop, Bitcoin, DialXS of SOFORT Banking.

Kan ik met een cheque betalen?

We accepteren helaas geen cheques.

Kan ik betalen met postwissels?

We accepteren momenteel geen postwissels als betaling voor je bestelling.

Accepteren jullie contante betaling bij levering?

Sorry, we bieden momenteel geen optie om te betalen voor je bestelling bij aflevering van je pakket.

Bieden jullie groothandel- of bulkprijzen aan?

We hebben een groot aantal verschillende bulkopties beschikbaar op onze Bulk Zaden Pagina.

Kan ik een kortingsbon ontvangen?

Er zijn een paar dingen die je kunt doen om een kortingsbon te ontvangen.

  • Like ons op Facebook en ontvang een voucher met 5% korting. Je dient ingelogd te zijn op de RQS website en op de "Vind-ik-leuk" knop in de rechterbovenhoek van de site te klikken.
  • Laat een beoordeling van je producten achter en ontvang een voucher met 10% korting. Je moet ingelogd zijn en een beoordeling achterlaten op een productpagina.

Je kortingsbonnen zijn toegankelijk via "Mijn Vouchers" in je RQS account. Houd er rekening mee dat de kortingsbonnen niet cumulatief zijn (je kunt er slechts één per keer gebruiken). Maar je kunt ze wel samen met waardebonnen gebruiken - bonnen met een vast geldbedrag erop.

Verzending en Levering

Levert u producten in mijn land?

Please check the English FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard Verzending is gratis voor alle landen. We bieden echter een DVD Discrete Verzending voor €5,-; je pakket kan verpakt worden in een DVD hoesje voor een geheel discrete levering.

Meer verzendinformatie

Is de verzending discreet?

Onze pakketten bevatten geen stickers of een verwijzing naar onze producten. De enige informatie in het pakket betreft je naam en je afleveradres. Als je echter nog meer discretie wenst, bieden we een DVD Discrete Verzendingsoptie aan voor €5,-.

Je kunt de weergave van onze pakketten via onderstaande link bekijken.

Meer verzendinformatie

Wat is een Discrete Verzending?

Bij een Discrete Verzending worden je zaden geleverd in hun originele verpakking, verborgen in een authentiek DVD hoesje die verzegeld is voor maximale veiligheid. Er zit geen promotiemateriaal in, geen factuur of verwijzingen naar Royal Queen Seeds. De meegeleverde DVD is een willekeurige B-film. We rekenen een extra vergoeding van €5,- voor deze speciale verzendservice.

Stealth Shipping Cannabis Seeds from Royal Queen Seeds on Vimeo.

Meer verzendinformatie

Verzenden jullie ook naar postbussen?

We leveren alleen aan echte privé adressen. We verzenden niet naar postbussen, openbare plaatsen, packstations, winkels, relais-punten, vrachtbedrijven en soortgelijke adressen.

Meer verzendinformatie

Leveren jullie aan postkantoren of distributiecentra?

Nee, het is niet mogelijk om te verzenden naar postkantoren, distributiecentra, vrachtbedrijven, enzovoort.

Meer verzendinformatie

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Om je pakket te volgen, volg je de instructies in de geautomatiseerde e-mail die je ontvangt zodra je pakket is verzonden. Na deze e-mail wordt je tracking informatie bijgewerkt wanneer het pakket het land van bestemming bereikt. Houd er rekening mee dat deze verwerking maximaal vijf werkdagen kan duren.

Wees niet verbaasd als je bestelling is afgeleverd voordat je het hebt kunnen volgen!

Meer verzendinformatie

Met welk bedrijf bezorgen jullie?

Onze verzendpartner verstuurt al onze pakketten voor ons. Om je de beste bezorging te bieden, gebruiken ze diverse postdiensten. Sommige daarvan zijn: Duitsland (DHL), Frankrijk (Colissimo), Italië (SDA Italia), België (BPost), Spanje (Correos), Nederland (PostNL), Portugal (CTT), Verenigd Koninkrijk (Hermes).

Meer verzendinformatie

Wordt mijn pakket door de douane gecontroleerd?

Je pakket kan altijd door de nationale douane worden gecontroleerd, ongeacht welke verzendmethode je kiest.

Houd er rekening mee dat, hoewel we naar je land kunnen verzenden, we geen informatie geven over de wettelijke status van onze producten in je land. Vanwege de hoeveelheid landen waarin we leveren, is het simpelweg onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale wetten en voorschriften te raadplegen alvorens bij ons te bestellen. Houd er rekening mee dat we niet aansprakelijk kunnen worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Meer verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste bestellingen worden verzonden binnen 24 uur na ontvangst van betaling. We verzenden van maandag tot en met vrijdag, behalve tijdens feestdagen. Als je bestelling op een vrijdag wordt geplaatst, is het zeer waarschijnlijk dat het de maandag erop verzonden wordt.

Meer verzendinformatie

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De meeste leveringen vereisen tussen de drie en vijf werkdagen. Het kan echter wel vijftien werkdagen duren voordat je het pakket ontvangen hebt.

Meer verzendinformatie

Kan ik mijn bestelling doorsturen naar een ander adres?

Een geldig bezorgadres is vereist bij het plaatsen van een bestelling. Je kunt ons contacteren om het adres te wijzigen zolang de bestelling nog niet is verzonden. We hebben geen controle meer over een pakket zodra het ons magazijn verlaten heeft. We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele extra kosten of voor het uitblijven van de bezorging als er onjuiste gegevens zijn ingevuld. (Waaronder, maar niet beperkt tot: naam, adres, postcode.)

Meer verzendinformatie

Moet ik tekenen voor de bezorging?

Je koerier levert je pakket af bij je bezorgadres. In het geval je afwezig bent en het pakket niet in de brievenbus past, ontvang je een bericht met instructies over wat je moet doen om je bestelling te ontvangen.

Als je pakket teruggestuurd is naar ons magazijn, nemen we onmiddellijk contact met je op.

Meer verzendinformatie

Wat als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

De levering duurt meestal tussen de drie en zeven werkdagen. Gelieve de dag van verzending als dag 0 te tellen en onthoud dat zaterdag, zondag en feestdagen niet beschouwd worden als werkdagen.

Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket niet binnen tien werkdagen na verzending hebt ontvangen.

Meer verzendinformatie

Privacy en Beveiliging

Is verzending discreet?

Wij doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen overbodige informatie bevatten, behalve jouw naam en het afleveradres. De pakketten zijn eenvoudig om de aandacht niet te trekken, en we bieden een nog discretere (Stealth) optie tegen een kleine extra vergoeding van 5€.

Meer verzendinformatie

Waarom hebben jullie mijn persoonlijke gegevens nodig?

Jouw persoonlijke gegevens zijn nodig om je pakket te verzenden en om contact met je op te nemen in geval van een probleem. Je gegevens worden niet gedeeld met een derde partij of op een andere manier gebruikt.

Wie kan mijn persoonlijke gegevens zien?

Jouw persoonlijke gegevens zijn vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met derden. We gebruiken je persoonlijke gegevens bij het verwerken van je bestellingen of als we om welke reden dan ook contact met je moeten opnemen.

Als je je account wilt verwijderen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier - zorg ervoor dat je eerst met je account bent ingelogd.

Productinformatie

Hoe ontkiem ik mijn zaden?

RQS verkoopt hun zaden als een souvenir en uitsluitend voor verzameldoeleinden. Als het ontkiemen van cannabis zaden echter een wettelijke toegestane activiteit is in jouw land, raden wij je aan om de instructies in het volgende artikel te volgen:

Cannabis zaden ontkiemen

Verpakking

Alle RQS zaden worden individueel verzegeld in een blister om te voorkomen dat de zaden in contact komen met lucht en vochtigheid, en worden vervolgens verpakt in een beschermend kartonnen pakket dat de naam van de strain toont.

Mijn Account

Hoe maak ik een RQS account aan?

Heel gemakkelijk en snel! Klik op Jouw account bovenaan de website, selecteer vervolgens "Registreren" en volg de instructies. Je account is klaar in minder dan 2 minuten.

Kan ik mijn gegevens bijwerken?

Je kunt je contactgegevens bijwerken via het gedeelte 'Persoonlijke Informatie' van je account.

Heb ik een account nodig?

Ja, je moet een account aanmaken, als gast betalen is helaas geen optie. Je gegevens zijn echter veilig, we zullen deze nooit delen met een derde partij en ze zullen alleen gebruikt worden om contact met je op te nemen over jouw bestelling en eventuele aanbiedingen.

Retouren

Kan ik een terugbetaling ontvangen?

Om een terugbetaling te ontvangen, dien je het ongeopende pakket terug te sturen. Zie hieronder de stappen die je moet volgen:

  • Neem contact op met de klantenservice via ons contactformulier om een Retour Etiket aan te vragen; zorg ervoor dat je ingelogd bent. Kies het bestelnummer dat overeenkomt met het pakket dat je wenst terug te sturen.
  • Plak het Retour Etiket op het pakket en volg de instructies die erop staan.
  • Zodra we je teruggestuurde pakket ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling. We kunnen je naar je bankgegevens vragen, omdat het soms niet mogelijk is om uit te betalen via je credit card. Bitcoins en contant geld in een envelop worden alleen terugbetaald via een bankoverschrijving.
  • Je kunt ook het terugtrekkingsformulier van RQS gebruiken, maar dat is niet verplicht.

Houd er rekening mee dat een terugbetaling één tot drie weken kan duren.

Hoe meld ik een ontbrekend item?

Als je je bestelling hebt ontvangen en er zijn ontbrekende items, volg dan de onderstaande stappen:

  • Neem binnen een week na levering contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Zorg ervoor dat je bent ingelogd en kies het bestelnummer van de bestelling die je onvolledig hebt ontvangen.
  • We hebben een foto van het pakket met de inhoud en een papier met daarop je bestelnummer nodig.

Wat als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Soms worden orders tijdens de levering beschadigd. Als er sprake is van beschadigde items bij je bestelling, ga dan als volgt te werk:

  • Stuur ons een e-mail of gebruik het contactformulier onderaan de pagina om contact op te nemen met ons Support Team. Zorg ervoor dat je bent ingelogd op je account en dat je verwijst naar de bestelling met de beschadigde items.
  • Ons team vraagt je een foto die duidelijk het beschadigde item toont en een stuk papier met het ordernummer op te sturen.

Contact

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

Om contact op te nemen, vul je gewoon het onderstaande formulier in. Als je al klant bent, log dan eerst in voordat je contact met ons opneemt.

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

Please chek it in the English FAQ

NEEM CONTACT MET ONS OP

Bij Royal Queen Seeds zijn we er trots op om de beste cannabis genetica en topkwaliteit feminized, autoflowering en medicinale marihuana zaden te produceren.

Deze pagina is ontworpen om antwoorden te geven op alle vragen die je misschien hebt. Bovenaan vind je een database met veelgestelde vragen over uiteenlopende onderwerpen zoals retourzendingen, verzending, het Online bestelsysteem en meer.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder of bel ons.

info

Send a message