Cookie-instellingen

We vragen toestemming om je gegevens voor de hieronder genoemde redenen te gebruiken:

Functionele cookies

Functionele cookies laten onze website goed functioneren en stellen ons in staat om bepaalde features te personaliseren.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies onthouden informatie met betrekking tot het design van onze website, waaronder je voorkeurstaal op basis van je regio.

Analytische cookies

Analytische cookies geven ons inzicht in websiteverkeer en klantgedrag, waaronder hoeveel mensen onze site bezoeken, hoelang ze hier surfen en welke delen van onze website ze bezoeken.

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine stukjes gegevens van een specifieke website die worden opgeslagen op je computer terwijl je op het internet surft. Ze hebben daarbij diverse functies. Sommige volgen bijvoorbeeld de browseractiviteit om bedrijven in staat te stellen gerichte advertenties te verspreiden. Andere cookies onthouden de inloggegevens van een gebruiker van verschillende websites om de overgang naar social media of andere sites vloeiender te laten verlopen. Aangezien elke cookie zijn eigen unieke ID heeft, stellen deze stukjes gegevens website-eigenaren in staat om het unieke verkeer naar hun website te meten.

Waarom gebruiken we cookies?

Cookies zijn handig bij het bezoeken van onze website: ze zorgen ervoor dat je ingelogd blijft, dat je veilig kunt winkelen en dat de artikelen die je aan je winkelwagen toevoegt daar blijven tot je een aankoop doet. Maar cookies helpen ons ook. De gegevens die ze leveren, stellen ons in staat om onze website te verbeteren en je gerichte advertenties te tonen die op je interesses aansluiten.

Wat voor cookies gebruiken we?

Functionele cookies

Functionele cookies laten onze website goed functioneren en stellen ons in staat om bepaalde features te personaliseren.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies onthouden informatie met betrekking tot het design van onze website, waaronder je voorkeurstaal op basis van je regio.

Analytische cookies

Analytische cookies geven ons inzicht in websiteverkeer en klantgedrag, waaronder hoeveel mensen onze site bezoeken, hoelang ze hier surfen en welke delen van onze website ze bezoeken.

Hoe kan ik cookies uitschakelen of verwijderen?

Geen fan van cookies? Maak je geen zorgen. Je kunt ze uitschakelen (met uitzondering van de noodzakelijke cookies) in je browserinstellingen. Wel kan het blokkeren van cookies van invloed zijn op je surfervaring en kun je hierdoor niet profiteren van alle technische functies die onze site biedt.

Privacybeleid Royal Queen Seeds

Om een veilige online omgeving en gegevensbescherming te garanderen, houden we ons strikt aan de wettelijke vereisten. In deze privacyverklaring geven we inzicht in de manier waarop we gegevens verzamelen, in onze beveiligingsmaatregelen, bewaartermijnen en hoe we met contactgegevens omgaan.


BEDRIJFSNAAM: SNORKEL SPAIN, S.L. (hierna ROYAL QUEEN SEEDS)

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


In dit privacybeleid worden de voorwaarden uiteengezet waaronder we bij ROYAL QUEEN SEEDS persoonlijke gegevens verwerken. Dit omvat alle persoonsgegevens die via onze website https://www.royalqueenseeds.com/ worden verzameld, evenals alle andere gegevens die gedurende onze zakelijke activiteiten verzameld worden.

ROYAL QUEEN SEEDS verwerkt de volgende persoonsgegevens voor de hieronder genoemde doeleinden:

ARTIKEL 1 – PERSOONLIJKE INFORMATIE DIE WIJ VERZAMELEN

1.1 Accountaankopen

Accountaankopen kunnen alleen worden gedaan als je in het bezit bent van een persoonlijk account. Wanneer je een account aanmaakt of iets in onze shop bestelt, verzamelen wij als onderdeel van het aan- en verkoopproces de volgende persoonsgegevens die je aan ons verstrekt:

  • Voor-en achternaam
  • Thuis- en factuuradres
  • Telefoonnummer
  • Geslacht
  • IP-adres
  • E-mailadres
  • Geboortedatum

Deze gegevens zijn nodig voor de levering. Wanneer je ons assortiment bekijkt, ontvangen wij bovendien automatisch het Internet Protocol (IP)-adres van je computer. Op basis van deze informatie kunnen wij jouw online ervaring optimaliseren. Tegelijkertijd beschermen we hiermee onze online omgeving.

Doel van gegevensverzameling

Wij verzamelen en bewaren accountgerelateerde gegevens voor de volgende doeleinden:

(a) om verplichtingen uit te voeren die voortvloeien uit contracten tussen jou en ons, en om je te voorzien van informatie, producten en diensten die je bij ons kunt aanvragen;

(b) het opzetten, beheren en contacteren van je account en bestellingen;

(c) het uitvoeren van marktonderzoek en analyses;

(d) het bevestigen van je leeftijd en identiteit, om fraude te herkennen en te voorkomen.

1.2 Nieuwsbrieven

Met je uitdrukkelijke toestemming, kunnen we je nieuwsbrieven sturen over onze webshop, nieuwe producten en andere updates. We versturen ze alleen als je daar expliciet toestemming voor geeft. In het geval dat je een product bestelt, en in overeenstemming met de huidige regelgeving, kunnen wij je commerciële communicatie sturen in overeenstemming met het legitieme belang van ons bedrijf. Dit betreft altijd producten of diensten die vergelijkbaar zijn met de producten of diensten die je hebt afgenomen. Je kunt je recht van verzet uitoefenen via de kanalen die in dit Privacybeleid worden benoemd. De volgende gegevens worden via de nieuwsbrief verzameld:

  • Voor- en achternaam
  • Geslacht

Voor het versturen van de nieuwsbrief hoeven wij het geslacht van de persoon niet te weten (gegevensminimalisatie: wij zijn wettelijk verplicht om gegevens te vragen die strikt noodzakelijk zijn om de dienst te kunnen leveren. We hoeven je geslacht niet te weten om je de nieuwsbrief toe te sturen).

  • E-mailadres

Doel van gegevensverzameling

De verzamelde gegevens worden gebruikt om:

(a) onze e-mails te personaliseren, inclusief je naam en geslacht;

(b) genderspecifieke inhoud aan te kunnen bieden.

Je kunt je toestemming op elk moment intrekken via de link in de nieuwsbrief of via de contactgegevens in sectie 2.

1.3 Klantenservice en contactformulier

Om passende ondersteuning te kunnen bieden, hebben de medewerkers van onze klantenservice toegang tot accountgerelateerde informatie. Hierdoor kunnen we onze klantenservice beter en gebruiksvriendelijker maken. De gegevens in ons contactformulier worden door onze CRM-provider SuperOffice gebruikt. Wij gebruiken je gegevens uitsluitend om op je bericht te reageren.

DEEL 2 – RECHTMATIG BELANG

Wanneer je een van onze producten hebt besteld, houd er dan rekening mee dat we je persoonlijke gegevens kunnen verwerken voor promotionele doeleinden. Dit is gebaseerd op het legitieme belang van Royal Queen Seeds om je enkel en alleen producten of diensten van ons bedrijf aan te bieden, als in producten of diensten die vergelijkbaar zijn met de producten of diensten die je bij ons afgenomen hebt. Je kunt je recht uitoefenen om je af te melden voor toekomstige berichten via de middelen die in dit Privacybeleid worden beschreven of via een melding die je ontvangt.

2.1 How do you withdraw consent?

If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].

ARTIKEL 3 – OPENBAARMAKING

We kunnen je persoonlijke gegevens openbaar maken als we daartoe wettelijk verplicht zijn of als je onze Servicevoorwaarden schendt.

ARTIKEL 4 – HOELANG BEWAREN WE JE GEGEVENS?

Bij Royal Queen Seeds bewaren we je gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor de doeleinden die in dit Beleid worden beschreven. Voor verschillende soorten gegevens gelden verschillende bewaartermijnen. We bewaren persoonlijke gegevens in ieder geval nooit langer dan 10 jaar.

4.1 Accountinformatie

Gegevens met betrekking tot het account blijven relevant zolang de consument in het bezit is van een account. Daarom blijven de gegevens bewaard zolang het account bestaat. Wanneer onze klanten een account verwijderen, worden de bijbehorende gegevens binnen een redelijke termijn verwijderd. Verzoeken met betrekking tot inzage of correctie van opgeslagen persoonsgegevens, of het verwijderen van een account, kun je sturen naar [email protected].

4.2 Nieuwsbrieven

In het geval dat je ons toestemming geeft om je te informeren over onze producten of diensten, bewaren wij je gegevens tot het moment dat je aangeeft geen verdere communicatie van ons te willen ontvangen. Wel voeren wij regelmatig (op maandelijkse basis) een relevantiecontrole uit. Wanneer geregistreerde klanten niet op ons verzoek reageren, worden hun accounts en persoonlijke gegevens verwijderd. Bovendien is onze nieuwsbrief voorzien van een opt-outfunctie. Klanten kunnen hun toestemming intrekken door gebruik te maken van deze opt-outfunctie.

SECTION 5 – COOKIES

Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.

5.1 Functional Cookies

Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.

5.2 Analytical Cookies

Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.

ARTIKEL 5 – DIENSTEN VAN DERDEN

Voor het verwerken van betalingen en het leveren van onze diensten, zijn diensten van derden vereist. Over het algemeen zullen de externe leveranciers die wij gebruiken je gegevens alleen verzamelen, gebruiken en openbaar maken voor zover dat nodig is om hen in staat te stellen de diensten uit te voeren die zij ons leveren.

Bepaalde externe dienstverleners, zoals betalingsgateways en andere verwerkers van betalingstransacties verwerken, hebben echter hun eigen privacybeleid met betrekking tot de informatie die wij aan hen moeten verstrekken voor je aankoopgerelateerde transacties.

Wij raden je aan het privacybeleid van deze aanbieders te lezen, zodat je weet hoe je persoonlijke gegevens door deze aanbieders worden behandeld

Vergeet in het bijzonder niet dat bepaalde leveranciers gevestigd kunnen zijn in een ander rechtsgebied dan jij of wij, of daar faciliteiten kunnen hebben. Dus als je ervoor kiest om door te gaan met een transactie waarbij de diensten van een externe dienstverlener zijn betrokken, dan kan je informatie worden onderworpen aan de wetten van het rechtsgebied (of de rechtsgebieden) waarin die dienstverlener of zijn faciliteiten zijn gevestigd.

Op het moment dat je onze website verlaat of wordt doorgestuurd naar een website of applicatie van een derde partij, val je niet langer onder dit Privacybeleid of de Servicevoorwaarden van onze website.

Webanalysedienst (anonieme gegevens)

Op deze website hebben wij een webanalysedienst (met een optie voor anonimisering) geïntegreerd. Webanalyse is het verzamelen, verwerken en analyseren van gegevens over het bezoekersgedrag  op websites. Een analysedienst verzamelt onder meer gegevens over van welke website je vandaan komt, welke subpagina’s je hebt bezocht of hoe vaak en hoelang je een subpagina hebt bezocht. Webanalyses worden voornamelijk gebruikt voor website-optimalisatie en voor een kosten-batenanalyse van internetreclame.

Bezorgservice

Voor het voltooien van de leveringen maken wij gebruik van een bezorgdienst. Deze bezorgdienst verzorgt het vervoer naar de klant. Hiervoor heeft het bedrijf toegang nodig tot de NAW-gegevens van de klant.

Mailing service

Royal Queen Seeds maakt gebruik van een externe mailserviceprovider om haar nieuwsbrief te verzenden. Deze aanbieder heeft toegang tot beperkte accountinformatie met betrekking tot toestemming voor een opt-in (bijvoorbeeld een e-mailadres).

Marketingdiensten

Royal Queen Seeds maakt gebruik van de diensten van een bedrijf dat gespecialiseerd is in marketing- en communicatieactiviteiten. Hun toegang tot persoonlijke informatie is zeer beperkt en over het algemeen anoniem.

Betaaldiensten

ABij Royal Queen Seeds maken we gebruik van externe betalingsdiensten om onze transacties af te handelen (bijvoorbeeld creditcardbetalingen).

ARTIKEL 6 – VEILIGHEID

Om je persoonlijke gegevens te beschermen, nemen wij redelijke voorzorgsmaatregelen en volgen wij de beste werkwijzen in de branche om ervoor te zorgen dat deze niet ten onrechte verdwijnen, misbruikt, benaderd, bekendgemaakt, gewijzigd of vernietigd worden

Als je ons je creditcardgegevens verstrekt, wordt de informatie gecodeerd met behulp van secure socket layer-technologie (SSL) en opgeslagen met een AES-256-codering. Hoewel geen enkele methode van overdracht via het internet of elektronische opslag 100% veilig is, volgen we alle PCI-DSS vereisten en implementeren we aanvullende algemeen aanvaarde industrienormen. Accountgerelateerde informatie wordt afgeschermd met een hashing-methode. Deze methode zet informatie om in een gegenereerde hash. Hierdoor is gevoelige informatie beveiligd en zelfs voor Royal Queen Seeds onzichtbaar. Bovendien zijn onze databanken zeer goed beveiligd tegen ongeoorloofde toegang. Zo is toegang tot de database is alleen mogelijk en toegestaan via goedgekeurde IP-adressen (bijvoorbeeld vanaf het hoofdkantoor van Royal Queen Seeds). Andere pogingen en adressen worden te allen tijde geweigerd.

Bovendien worden gegevens zo veel mogelijk geanonimiseerd. Ze kunnen dus niet rechtstreeks aan een specifieke klant worden gekoppeld. De gegevens kunnen we echter wel gebruiken voor marktonderzoek en -analyses. Verder worden relevante derde partijen (bijvoorbeeld de mailing service) voorafgaand aan onze samenwerking gescreend. Ook voldoen ze aan de Europese eisen met betrekking tot de Algemene Verordening Gegevensbescherming en zijn ze gebonden aan een verwerkingsovereenkomst. Binnen Royal Queen Seeds hebben medewerkers specifieke toegangsrechten. Hiermee hebben ze alleen toegang tot de informatie die nodig is om een taak uit te voeren. Digitale beveiligingsmaatregelen zijn aan verandering onderhevig en moeten voldoen aan hoge eisen om de veiligheid van online klanten te waarborgen. Daarom hebben we bij Royal Queen Seeds een security manager aangewezen. Periodieke controle en verbetering van beveiligingsmaatregelen (indien nodig) maakt deel uit van die functie.

ARTIKEL 7 – WIJZIGINGEN IN DIT PRIVACYBELEID

We behouden ons het recht voor om dit privacybeleid op elk moment te wijzigen. We raden je aan om regelmatig het beleid te controleren om op de hoogte te blijven van eventuele updates. Wijzigingen en verduidelijkingen zijn onmiddellijk na plaatsing op de site van kracht. Als we aanpassingen doen aan dit beleid, stellen we je hier op de hoogte van de beleidswijzigingen. Zo weet je altijd welke informatie we verzamelen, hoe we het gebruiken en onder welke omstandigheden, als die er zijn, we het gebruiken en/of openbaar maken.

ARTIKEL 8 – JE HEBT HET RECHT OM:

  • De door jou verleende toestemming in te trekken
  • Toegang tot persoonlijke gegevens;
  • Persoonsgegevens te corrigeren;
  • Persoonlijke gegevens te verwijderen;
  • Een klacht of dagvaarding in te dienen voor de uitoefening van je rechten bij het Spaanse agentschap voor gegevensbescherming;
  • Op de hoogte te worden gesteld van elk veiligheidsincident dat van invloed kan zijn op je rechten;
  • Beperking van de verwerking;
  • Overdraagbaarheid.

Klantenservice - Contact opnemen

FAQ | Veel gestelde vragen

Kies een categorie :

Online Bestellen

Zijn jullie producten legaal in mijn land??

We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in jouw land, gezien het grote aantal landen waar wij naar verzenden, is het onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om je lokale wetten en voorschriften te onderzoeken alvorens bij ons te bestellen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Browse en selecteer de items die je wenst te kopen
  • Voeg de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelmandje middels de knop "Toevoegen aan winkelmandje" en selecteer hoeveelheden waar nodig
  • Als je klaar bent, klik je op “Betalen”
  • Vervolgens volg je de instructies op de betalingspagina

Je dient een account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt dit doen voordat je je bestelling betaalt - volg de link "Registreer hier" bij de kassa.

Is er een minimum aankoop vereist?

Ja, een minimum aankoop van 25€ (incl. Btw) is verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen.

Kan ik een bestaande bestelling wijzigen?

Vanwege de snelheid waarmee pakketten worden verzonden, is het onwaarschijnlijk dat je je bestelling nog kunt wijzigen zodra jouw betaling is ontvangen. Wij verwerken de bestellingen zodra de betaling is geaccepteerd.

Als je contact wilt leggen met de klantenservice over een bestelling, doe het dan zo snel mogelijk om problemen te vermijden. Wij zullen ons best doen om jouw verzoek tegemoet te komen, maar het wordt niet gegarandeerd.

Kan ik een vorige bestelling dupliceren?

Jazeker! Ga naar de Bestelgeschiedenis in je account en je kunt elke vorige bestelling die je bij ons hebt geplaatst, herhalen. Druk op de knop “Opnieuw bestellen” naast de juiste bestelling en je wordt rechtstreeks naar de betalingspagina geleid. Hier kun je nog andere producten toevoegen aan de bestelling of direct naar de kassa gaan.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Bestelling in voorbereiding: leg contact via het onderstaande contactformulier. Zorg er daarbij voor dat je bent ingelogd en dat je het bestelnummer vermeldt dat je wenst te annuleren
  • Verzonden bestelling: het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat het is verzonden; je zult het moeten retourneren en een terugbetaling aanvragen. Zie de onderstaande link voor meer informatie

Zie Retourzending info

Betalen

Welke naam zal worden weergegeven in mijn credit card/bankafschrift?

Royal Queen Seeds zal nergens worden weergegeven op je creditcard afschrift of banktransactie. Alle kosten zullen worden weergegeven onder onze handelsnaam:

Snorkel Spain

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden in de Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Bankoverschrijving
  • Bitcoin

Instructies voor het uitvoeren van je betaling worden verstrekt na het kiezen van de gewenste betaalmethode bij het betalingsproces. Gelieve deze aanwijzingen zorgvuldig te volgen.

Hoe je met een creditcard betaalt

Je kunt je bestelling betalen met een creditcard. Voer daarbij het pasnummer in, de vervaldatum van je pas en de 3-cijferige beveiligingscode, zoals vermeld op de achterkant van je pas. Creditcardbetalingen worden binnen maximaal 24 uur verwerkt. Zodra de betaling is afgerond, verwerken we je bestelling.

Het bedrag op je credit card zal zijn van: SLU

 Houd er rekening mee dat we geen prepaid creditcards kunnen verwerken.

Hoe je middels een bankoverschrijving betaalt

Als je tevreden bent met je productkeuze, ga dan naar de kassa en kies "Bankoverschrijving" om je bestelling te bevestigen. Nadat je je bestelling hebt bevestigd, worden de RQS-bankgegevens op het scherm weergegeven.

Zorg ervoor dat je je bestelnummer als betaalreferentie invult, anders kunnen we de betaling niet koppelen aan je aankoop. Bankoverschrijvingen hebben normaal gesproken tussen de drie en zeven werkdagen nodig om te worden verwerkt.

Hoe je met Bitcoin betaalt

We accepteren ook Bitcoin als betaalmethode. Volg de instructies in de onderstaande link om deze optie te gebruiken.

Bitcoin betaling

Kan ik met Paypal betalen?

Op dit moment accepteren we geen betalingen via je Paypal account. PayPal's beleid ten aanzien van de producten die we verkopen, verhindert dat ze hun betalingsmethode in onze webshop aanbieden.

Je kunt betalen met je creditcard, middels een bankoverschrijving, Bitcoin, DialXS of SOFORT Banking.

Kan ik met een cheque betalen?

We accepteren helaas geen cheques.

Kan ik betalen met postwissels?

We accepteren momenteel geen postwissels als betaling voor je bestelling.

Accepteren jullie contante betaling bij levering?

Sorry, we bieden momenteel geen optie om te betalen voor je bestelling bij aflevering van je pakket.

Kan ik een kortingsbon ontvangen?

Laat een beoordeling van je producten achter en ontvang een voucher met 10% korting. Je moet ingelogd zijn en een beoordeling achterlaten op een productpagina.

Je kortingsbonnen zijn toegankelijk via "Mijn Vouchers" in je RQS account. Houd er rekening mee dat de kortingsbonnen niet cumulatief zijn (je kunt er slechts één per keer gebruiken). Maar je kunt ze wel samen met waardebonnen gebruiken - bonnen met een vast geldbedrag erop.

Verzending en Levering

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Om je pakket te volgen, volg je de instructies in de geautomatiseerde e-mail die je ontvangt zodra je pakket is verzonden. Na deze e-mail wordt je tracking informatie bijgewerkt wanneer het pakket het land van bestemming bereikt. Houd er rekening mee dat deze verwerking maximaal vijf werkdagen kan duren.

Wees niet verbaasd als je bestelling is afgeleverd voordat je het hebt kunnen volgen!

Meer verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De meeste bestellingen worden verzonden binnen 24 uur na ontvangst van betaling. We verzenden van maandag tot en met vrijdag, behalve tijdens feestdagen. Als je bestelling op een vrijdag wordt geplaatst, is het zeer waarschijnlijk dat het de maandag erop verzonden wordt.

Meer verzendinformatie

Is de verzending discreet?

We verzenden onze bestellingen in onbedrukte verpakkingen, zonder stickers of verwijzingen naar onze producten of ons bedrijf. De enige informatie omvat de details van de levering.

Packages


Mocht je meer discretie willen, dan bieden we voor €5 ook onopvallende verzending aan in de vorm van een dvd.

Meer verzendinformatie

Levert u producten in mijn land?

Zie hieronder een volledige lijst van alle landen waar we naar verzenden:

België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

We leveren niet in landen die niet in de bovenstaande lijst staan.

Meer verzendinformatie

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard Verzending is gratis voor alle landen. We bieden echter een DVD Discrete Verzending voor €5,-; je pakket kan verpakt worden in een DVD hoesje voor een geheel discrete levering.

Meer verzendinformatie

Verzenden jullie ook naar postbussen?

We leveren alleen aan echte privé adressen. We verzenden niet naar postbussen, openbare plaatsen, packstations, winkels, relais-punten, vrachtbedrijven en soortgelijke adressen.

Meer verzendinformatie

Wat houdt de verzendmethode UPS Access Point in?

Het UPS Access Point-netwerk bestaat uit duizenden handige afleverpunten. Hiervan kun je gebruikmaken als je niet zelf in de gelegenheid bent om je pakketje aan te nemen.

Kies een Access Point op de interactieve kaart bij het betaalproces en controleer daarbij de openingstijden. Zo weet je zeker dat je het pakketje kunt ophalen op een tijdstip dat je goed uitkomt. De verzendkosten van deze methode krijg je ook te zien bij de betalingsprocedure.

UPS biedt e-mail- en tekstmeldingen aan om je te laten weten wanneer je pakketje voor je klaarligt.

Met welk bedrijf bezorgen jullie?

Onze verzendpartner verstuurt al onze pakketten voor ons. Om je de beste bezorging te bieden, gebruiken ze diverse postdiensten. 

Meer verzendinformatie

Moet ik tekenen voor de bezorging?

Je koerier levert je pakket af bij je bezorgadres. In het geval je afwezig bent en het pakket niet in de brievenbus past, ontvang je een bericht met instructies over wat je moet doen om je bestelling te ontvangen.

Als je pakket teruggestuurd is naar ons magazijn, nemen we onmiddellijk contact met je op.

Meer verzendinformatie

Wat als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

De levering duurt meestal tussen de drie en zeven werkdagen. Gelieve de dag van verzending als dag 0 te tellen en onthoud dat zaterdag, zondag en feestdagen niet beschouwd worden als werkdagen.

Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket niet binnen tien werkdagen na verzending hebt ontvangen.

Meer verzendinformatie

Wordt mijn pakket door de douane gecontroleerd?

Je pakket kan altijd door de nationale douane worden gecontroleerd, ongeacht welke verzendmethode je kiest.

Houd er rekening mee dat, hoewel we naar je land kunnen verzenden, we geen informatie geven over de wettelijke status van onze producten in je land. Vanwege de hoeveelheid landen waarin we leveren, is het simpelweg onmogelijk voor ons om bij te houden wat legaal is in welke landen.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale wetten en voorschriften te raadplegen alvorens bij ons te bestellen. Houd er rekening mee dat we niet aansprakelijk kunnen worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Meer verzendinformatie

Privacy en Beveiliging

Is verzending discreet?

Wij doen alles wat we kunnen om ervoor te zorgen dat de pakketten geen overbodige informatie bevatten, behalve jouw naam en het afleveradres. De pakketten zijn eenvoudig om de aandacht niet te trekken, en we bieden een nog discretere (Stealth) optie tegen een kleine extra vergoeding van 5€.

Meer verzendinformatie

Waarom hebben jullie mijn persoonlijke gegevens nodig?

Jouw persoonlijke gegevens zijn nodig om je pakket te verzenden en om contact met je op te nemen in geval van een probleem. Je gegevens worden niet gedeeld met een derde partij of op een andere manier gebruikt.

Wie kan mijn persoonlijke gegevens zien?

Jouw persoonlijke gegevens zijn vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met derden. We gebruiken je persoonlijke gegevens bij het verwerken van je bestellingen of als we om welke reden dan ook contact met je moeten opnemen.

Als je je account wilt verwijderen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier - zorg ervoor dat je eerst met je account bent ingelogd.

RQS Growers Club

Wat is het RQS Growers Club?

Dit is ons loyaliteitsprogramma waarbij we je belonen voor al je aankopen. Bezoek gerust onze informatiepagina hierover voor meer info.

Hoe kan ik mijn punten gebruiken?

Gebruik punten om voor een bestelling te betalen, korting te ontvangen of exclusieve ledenproducten te kopen.

Wat zijn green points en level points?

Green Points verdien je met aankopen, cadeautjes en beloningen/acties (verjaardagscadeau, beoordeling, etc.). Money Points kun je voor kortingen, exclusieve producten en/of acties inwisselen.

Level Points verdien je uitsluitend bij je aankopen. Deze zijn wel belangrijk voor je niveau (meer Level Points, hoger niveau) in het loyalty programma.

Ik heb een aankoop gedaan, maar geen punten ontvangen.

De punten worden 7 dagen na verzending van je bestelling bijgeschreven.

Mijn Account

Hoe maak ik een RQS account aan?

Heel gemakkelijk en snel! Klik op Jouw account bovenaan de website, selecteer vervolgens "Registreren" en volg de instructies. Je account is klaar in minder dan 2 minuten.

Kan ik mijn gegevens bijwerken?

Je kunt je contactgegevens bijwerken via het gedeelte 'Persoonlijke Informatie' van je account.

Heb ik een account nodig?

Ja, je moet een account aanmaken, als gast betalen is helaas geen optie. Je gegevens zijn echter veilig, we zullen deze nooit delen met een derde partij en ze zullen alleen gebruikt worden om contact met je op te nemen over jouw bestelling en eventuele aanbiedingen.

Kan ik zelf mijn account verwijderen?

Voor het verwijderen van je account, moet je contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand contactformulier. Je moet hiervoor wel eerst inloggen.

Retouren

Kan ik een terugbetaling ontvangen?

Om een terugbetaling te ontvangen, dien je het ongeopende pakket terug te sturen. Zie hieronder de stappen die je moet volgen:

  • Neem contact op met de klantenservice via ons contactformulier om een Retour Etiket aan te vragen; zorg ervoor dat je ingelogd bent. Kies het bestelnummer dat overeenkomt met het pakket dat je wenst terug te sturen.
  • Plak het Retour Etiket op het pakket en volg de instructies die erop staan.
  • Zodra we je teruggestuurde pakket ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling. We kunnen je naar je bankgegevens vragen, omdat het soms niet mogelijk is om uit te betalen via je credit card. Bitcoins en contant geld in een envelop worden alleen terugbetaald via een bankoverschrijving.
  • Je kunt ook het terugtrekkingsformulier van RQS gebruiken, maar dat is niet verplicht.

Houd er rekening mee dat een terugbetaling één tot drie weken kan duren.

Hoe meld ik een ontbrekend item?

Als je je bestelling hebt ontvangen en er zijn ontbrekende items, volg dan de onderstaande stappen:

  • Neem binnen een week na levering contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Zorg ervoor dat je bent ingelogd en kies het bestelnummer van de bestelling die je onvolledig hebt ontvangen.
  • We hebben een foto van het pakket met de inhoud en een papier met daarop je bestelnummer nodig.

Wat als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Soms worden orders tijdens de levering beschadigd. Als er sprake is van beschadigde items bij je bestelling, ga dan als volgt te werk:

  • Stuur ons een e-mail of gebruik het contactformulier onderaan de pagina om contact op te nemen met ons Support Team. Zorg ervoor dat je bent ingelogd op je account en dat je verwijst naar de bestelling met de beschadigde items.
  • Ons team vraagt je een foto die duidelijk het beschadigde item toont en een stuk papier met het ordernummer op te sturen.

Contact

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

Om contact op te nemen, vul je gewoon het onderstaande formulier in. Als je al klant bent, log dan eerst in voordat je contact met ons opneemt.

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?

We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat uw berichten alleen beantwoord kunnen worden tussen maandag en vrijdag tijdens kantooruren.

Als u na 5 werkdagen nog geen antwoord heeft ontvangen, kunt u eerst uw spam-map controleren en daarna nogmaals contact met ons opnemen via het contactformulier met uw bericht en vermelding van de datum en tijd van uw vorige bericht.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Bij Royal Queen Seeds zijn we er trots op om de beste cannabis genetica en topkwaliteit feminized, autoflowering en medicinale marihuana zaden te produceren.

Deze pagina is ontworpen om antwoorden te geven op alle vragen die je misschien hebt. Bovenaan vind je een database met veelgestelde vragen over uiteenlopende onderwerpen zoals retourzendingen, verzending, het Online bestelsysteem en meer.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder of bel ons.

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Heb je een vraag over je bestelling? Vergeet dan niet om het nummer toe te voegen in het vakje BESTELLING ID.

Bericht versturen